30 Eylül 2010 Perşembe

Lets sıtart tu rayt e bilog...

  Öncelikle bu blogun tarafımdan yazılma amacı kelimenin tam anlamıyla başlıktan da anlaşılacağı üzere biraz erasmusta yaşadıklarımdan ve yaşanması yapılması ve denenmesi gerekenlerden,gitmeye hazırlanırken karşıma çıkan tüm sorunlardan ve engellerden..Biraz havadan biraz da sudan bahsetmektir.

  İlkokulda,lisede kompozisyon yazarken bile 45 dakikalık sınav süresinin yaklaşık yarım saatini nasıl başlasam diye düşünmeye harcayan ben bu önümüzdeki yaklaşık on aylık bir süre zarfında blog yazmak için ne karın ağrıları çekeceğim kim bilir.

 Sene başında erasmusa gidebilmek için girdiğim dil sınavına kayıt yaptırdığımdan beri internette erasmusla ilgili yazılmış okumadığım blog ,gezmediğim site ,izlemediğim video kalmamıştır diyebilirim.Tüm bu blogları yazanlara gerçekten çok teşekkür ediyorum çünkü gerçekten  bloglarda bir erasmus öğrencisinin gitmeden önce karşısına çıkabilecek tüm sorunlar için bir cevap mevcut...

 Bu arada bu blog" Ben başkalarının bloglarından bu kadar yararlanmışken neden başkası da benim blogumdan yararlanmasın" mantığıyla yazılmaya başlandı. He bide şu var sevgili okur baktım bakındım Berlin'de erasmusla ilgili bir tane bile blog göremedm, e dedim madem böyle bir açık var onu da ben kapatayım (: işte böyle efendiim o gün bugündür tüm emektkmz.blogspot.com ailesi çalışanları olarak yayındayız (: erasmus yolunda soğuk terler döküp de aradığı cevapları bulamayan tüm guzel insanlar aklınızdan geçen tüm sorular daha önce benim de aklımdan geçtiğinden cevaplarını burada bulabilmeniz için elimden geleni yapıcam.=)

 Nese artık  Bu sıkıcı giriş yazımda bana eşlik ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum ve Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kalın sağlıcakla diyorum... hadi bakalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder