16 Kasım 2010 Salı

Odamı Değiştiriyorum

Sevgili dostlar daha önce odamın ne kadar büyük olduğundan ve benim bu büyüklükteki bir odaya ihtiyacım olmadığından (bakınız odanın 3/4 lük kısmı boş), bu odaya bu kadar parayı boşu boşuna vermek istemediğimden, ev arkadaşlarımın ne kadar pis insanlar olduğundan, elli kere söylememe rağmen ne temizlik yapıp ne başka bir şeyle uğraşmadıklarından, bu sebeple mutfağı kullanamadığımdan, banyoyu kullanırken 2 kere düşündüğümden ve tüm bunlardan dolayı odamı değiştirmek istediğimden sizlere bahsetmiştim.

Bakınız şimdi ne oldu;

Artık evin bu kadar kirli olmasından ve bu kadar pis bir ortamda yaşamaktan resmen sıkılmıştım o kadar söylememe rağmen ev arkadaşlarım kıllarını kıpırdatmıyorlardı, en sonunda dayanamayıp, gidip yurdumuzdan sorumlu hanımefendiye(!) şikayet ettim. O da hausmeister beyefendiye(!) durumu iletmiş ve o gün posta kutusunda tüm ev halkına yazılmış bir ileti buldum ''ev çok pis temizleyin!'' tarzında bir şeyler yazıyordu. 4 gün içerisinde bu temizliğin yapılmaası gerekiyordu fakat gelin görün kimse kılını kıpırdatmadı. ''E sen neden temizlemiyorsun lan sen o evde yaşamıyormusun? ''diyenleriniz olabilir. Bu soruyu soran arkadaşlar bi siktirsin gitsin çok afedersin de sürekli milletin pisliğini mi temizleyelim olm ! (Bir kere temizledim, hayvan gibi zamanımı aldı. Temizledikten sonra herkesi uyardım, kapılara yazılar astım, listeler yaptım vs. ama kimse tınlamadı. Ayrıva bir de bunun üstüne o kadar uğraşıp temizlediğim ev iki gün sonra yine aynı hale geldi.Bu sorunlardan daha önce bahsetmiştim tekrar değinmek istemiyorum nelerle uğraşıp neleri temizlediğime önceki kayıtları açıp okuyabilirsiniz.

Her neyse efendim gelelim konumuza, 4 gün sonra Hausmesiter posta kutusundaki kağıdı alıp getirip banyo kapısına benim kağıtları astığım yerin hemen altına asmış. Bunun üstüne tam bir hafta geçti sevgili dostlar bi hafta sonra eve bi geldim baktım Vietnamlı arkadaş evi baştan aşağı temizlemiş burdan kendisine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz(!) Diğer Bangladeşli arkadaştan hiç bahsetmek istemiyorum.

Sevgili dostlar tüm bunlar olurken geldiğimden beri ben yurdumuzdan sorumlu hanımefendiye(!) sürekli odamı değiştirmek istediğimden bahsediyordum, gidip kontratımı da iptal etmiştim ve bana yeni bir oda bulacağına dair söz vermişti ve buldu da... Şimdiki odamdan daha küçük ve aylık 150 € ödeyebileceğim bir oda bulduğuna dair bir mail attı bana fakat bu odaya ocak ayının ilk günü geçebileceğimi söyledi. Bulduğu odanın sahibiyle gidip konuştum adam kasım ayının sonunda çıkmak istediğini söyledi. Ayrıca odayı ve evi gördüm gayet iyi, güzel, temiz bir ev ve yeteri kadar büyük bir oda tamam dedim olur ben kiralayayım burayı. O zaman yanıma gelin konuşalım dedi. Neyse efendim bugün gittim yanına dedim böyle böyle ocak ayında geçebilirsinz demişsinz ama ben mutfağımı kullanamyorum, banyomu kullanamıyorum vs. tüm sorunları saydım. Fakat 3 ay beklemek zorundasınız kural böyle dedi. Dedim ben odanın şuanki sahibiyle konuştum bu ayın sonunda çıkmak istiyormuş. Eğer ki sorun paraysa ben bu ay için de 200€ ödeyeyim yeni odama geçeyim dedim bir ay boş kalacağına ben oturayım dedim. Tamam o zaman haklısın dedi 200€ ödemene de gerek yok 1 Aralıkta yeni odana geçebilir ve Aralıktan itibaren 150€ ödemeye başlayabilirsin dedi. Yeni kontratı getirdi eskiyi yırttı yeniyi de imzaladık. Sonuç olarak artık resmi olarak yeni odamın kontratını elimde bulundurmaktayım.

Demek istediğim dostlar böyle bir amacınız var ise peşini bırakmayınız yurdunuzdan sorumlu kişiyi maillere boğunuz vs vs. sürekli üstüne gidiniz.

Hadi bakalım sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder