25 Aralık 2010 Cumartesi

Deutschebank

Efendim daha önceleri sizlere Sparkasse'ye götürdüğünüz her müşteri için 25 € kazandığınızı yazmıştım. Şimdi sizlere biraz daha farklısından bahsedeceğim. Almanya'ya gelmeden yaklaşık bir ay önce 5 yaşındaki i-podum bozulmuştu sevgil igençler ve bu oldukça sinirlerimi bozmuştu. İyi de bunun başlıkla ne alakası var diyenler olabilir, bi sabırlı olunuz efenim dinleyiniz bi. Neyse gençler Almanyaya geldik aradan bir ay geçti ben artık yolda giderken vs. müzik dinlemek istiyorum oldukça içim sıkılıyor bu konuda kararlıyım kötü mötü bi mp3 çalar alacağım artık derken bir gün bi arkadaşım Deutschebank bankaya götürdüğün her müşteri için sana hediye veriyor dedi. İçinde kahve makinesi, hoparlör, MP3 çalar vs. bir sürü hediye var dedi. Son kelimeyi söylediği anda benim algılarım birden açılıverdi tabi...  MP3 çalar demişti yanlış duymamıştım. Neyse efendim ayrıntılarını öğrendim ve bir arkadaşıma bunu tavsiye ettim tmm olur gidelim dedi. Gittik bankaya dostlar ve bana sadece arkadaşının hesbında en az 500€ olmalı dedi memur. E erasmus öğrencisiyiz olmalı o kadar para zaten ve hesapları ne zaman açtırdığımız soruldu. ( buraya dikkat yeni hesap açtırmadık. Onun ve benim önceden hesabım vardı )  Daha sonra her şey tamam denildi hediyemizi seçtik, hesap numaralarımızı yazdık, adresi yazdık ve tamam biz size yaklaşık bir ay içinde hediyenizi göndereceğiz dediler ve dün hediyem geldi. Yeni nesil 2 GB i-pod shuffle hemi de mavi efendim! Heh...

Bakınz foto da koyayım;


Hadi bakalım sağlıcakla kalın bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle hoşçakalın...

5 yorum:

  1. Merhaba,
    bu olay sadece Deutsche bank içinmi geçerli? benimde sparkasse de bir hesabım var ben neler yapabilirim ?:)))

    YanıtlaSil
  2. Sparkassede hediye olayı yok sanırım fakat tam olarak bilmiyorum. Ama sparkasseye götürdüğün her müşteri için banka senin hesabına 25€ yatırıyor =) Hadi kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  3. tamam çok teşekkür ederim :)) Bir de arkadaşlarla gezmek için berline gelmek istiyoruz.Kalacak yer konusunda yardıma ihtiyacımız var nasıl olur,nerde kalmalı? 2-3 kız arkadaş gelcez.Berlinde nerelere gitmeli,nereleri görmeli bide senin yorumlarını öğrenmek istedim.Şimdiden teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle Berlinde gezilip görülmesi gereken yerler buraya yazmakla bitmez=)geldiğimden beri geziyorum hala bitiremedim diyebilirim.Bloga da sadece bir kısmını yazabildim,yazamıyorum zaten biriktikçe birikiyor.. Bu konuda detaylı bilgi için bana mail atabilirsin. Kalacak yer konusunda şunu söyleyebilirim bazı yurtların misafirhaneleri oluyor oralarda bir kaç günlük konaklama yapabilirsiniz. Ya da hosteller mevcut bu hostellerde gayet ucuz konaklama yapabilmek de mümkün.Bu konuyu sadece google a sorman yeterli olacaktır görüşündeyim.

    YanıtlaSil
  5. la ben dvdplayer istedim yalnız kaç haftada geldi la sana?? çağdaş ben bu arada onu da diyeyim de sır perdesi aralansın...

    YanıtlaSil