5 Ekim 2010 Salı

İlk Gün

Evet sevgili dostlar artık size o muhteşem ilk günümden bahsetmenin vakti geldi sanıyorum.

Muhteşem dediğime bakmayın, görüp görebileceğiniz en kötü günümü geçirdim diyebilirim. Şöyle oldu; havaalanında annemden, babamdan ayrıldıktan sonra işte dedim başlıyoruz. İnan bana o zamana kadar ne heyecan vardı ne başka bişi. Nese efendim sonra telefonu kapatmadan önce sevdiceğimle son mesajlarımızı atarkene baya bir duygulandık :S sonra telefonu kapattım efendim ve uçağıma doğru yola koyuldum içeri bi girdim çok afedersiniz sanki uçak değil de otobüs sevgili okur ben hayatımda bu kadar ufak bi uçak görmedim ve bi daha aynı uçağa binmezsem de göreceğimi sanmıyorum açıkcası. Nese uçağa gittim, kıçımı koltuğa sığdıramadım bir an kıçımdan tereddüt ettim ama yok sevgili okur koltuk küçük. Çok afdersin 3 saat boyunca cenin pozisyonunda geldim. Uçaktan indiğimde her tarafım tutulmuştu, üç saat boyunca gecenin bi vakti ne uyku ne rahatlık ooh mis gibi uçuş. He bi de ben bu uçak için 250 lira para ödedim ya işte yanarım yanarım da ona yanarım.

Neyse efendim uçaktan gece saat 1:15'te indim ve indiğimde beni karşılamaya gelen jan ve Angie ile tanışıp Jan arkadaşımızın arabasına doğru yola koyulduk. Bavulları arabaya yerleştirdikten sonra arkadaşlarımızın hediyelerini verdim sonra onlar da benim hediyelerimi verdiler sonra efendim yurdumuza doğru yola koyulduk ama çok büyük bir problemimiz varmış ki o da şuymuş yurtta gecenin o vakti hiç kimsecikler yokmuş. Biz bunu anlayınca bazı sorumlu insanları aramak için telefona sarıldık ama tabi ki o saatte ayakta kimseyi bulamadık, herkesler uyuyordu sevgili okur. Neyse efendim daha sonra deliler gibi otel aramaya başladık, gezerkensonra efendim bir tabela gördüm "Ağa's Hotel" e dedim bunlar Türk hadi gidip soralım. Kapıyı çaldık bi amca açtı sandaletin içinde çoraplı ayaklar, kumaş pantolon, gömlek ve önü açık bi hırka. Türk olduğu her halinden belli yani o derece. Neyse amcaya derdimizi anlattıktan sonra başladık pazarlığa gecelik 50€ dan aşağı inmiyor arkadaş. Ben emir kuluyum fiyatı indiremem he evime gelmek istersen başımın üstünde yerin var istersen bi hafta kal diyor. Dedim amca yok teşekkür ederim hadi kal sağlıcakla sonra efendim tekrardan aramaya koyulduk. Etap otel denen bi zımbırtı var oraya gittik resepsiyonist bildiğin böyle otomat bildiğin makineyle konuşuyorsun yani. Parayı koy oda numaranla kodunu al bu kadar. Koyduk parayı aldık numaralarımızı sonra o gece orda yattık sevgili okur.

Bu da odadan bir görüntü;

Biraz dağınık gençler kusura bakmayın, sabah kalktığımda çektim fotoyu. Bu arada dostlar herkeslere sokakta kalmaları taktirde Etap Oteli kullanmalarını tavsiye ederim, hem ucuz hem güzel hem de internet mevcut. Almanya'da birçok yerde internet bulmanız imkansız he buldunuz diyelim o da paralı sevgili dostlar...

Gece saat 5'e kadar otel aradık ya o iyi oldu...

Nese efendim tüm bunlar beni karşılamaya gelen Jan ve Angie sayesindedir yoksa bildiğin sokakta yatardım kilolarca yukle artık ne yapardım belirsiz. Buradan Jan arkadaşımıza ve onun arabasına sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Jan ve Angie arkadaşımız tüm bunları sabah 6'da işe gidicek olup o gün sadce 1 saat uyuyacak olmalarına  rağmen yaptılar. Sonsuz teşekkürler.

Sevgili dostlar sonuç olarak ilk günümüz böyle geçti.

Hadi bakalın görüşmek üzere...