23 Ekim 2010 Cumartesi

Watergate...

Evet efendim sizlere Berlin'in gözde gece klüplerinden biri olan Watergate'den biraz bahsetmek istiyorum. İçeride foto çekmek yasak sevgili dostlar bu nedenle foto çekemedim fakat ne olduğunu nasıl bir yerde olduğunu görebilesiniz diye internetten bir kaç foto indirip onları koyuyorum affediniz...




Bu yularıda gördüğünüz nehir kıyısındaki renkli mekan Watergate efendim, bu foto karşısındaki köprüden çekilmiş bir manzarası aynı zamanda içerden çekilmiş bir kaç foto daha ekleyip sonradan mekan hakkında bilgi vermek istiyorum izninizle...




Soldaki foto nehire sıfır terasından çekilmiş mekanı ve dışarıdaki manzarayı gösteriyor.
Ortadaki foto terastan çekilmiş manzara.
Kırmızılı foto da anlaşılacağı üzere içeriden bir görüntü sevgili dostlar...

Mekana girerken gayet bildiğiniz sıra beklemeniz gerekiyor, ayrıca 3 kişiden fazla bir grubun varsa içeri girme olasılığın fazlasıyla düşük. 3 kşiden fazla bir grupla gittiyseniz grubunuzu 3erli gruplara ayırıp birbirinizi tanımıyormuş gibi yapınız. (Denendi çalışıyor!)

Mekana giriş 12€ gençler içeride birşey içmezseniz verdiğiniz para muhteşem manzaralı bir mekanda dünyaca ünlü DJ lerin yaptığı müzikle  dans etmeye değer diye düşünüyorum. (Değmez!!)

İçeri girerken kolunuza bildiğiniz amele damgası yerine kızılötesi damga vuruluyor  dışarı çıkıp tekrar girmek istediğinizde kızılötesi ışıkla bu damga kontrol ediliyor.

Mekan iki katlı, iki katında da aynı tarzda farklı müzikler mevcut biz gittiğimizde mekanda Ellen Allien vardı. Müzik tarzı hiç değişiyor mu değişmiyor mu bu konu hakkında bir bilgim yok ama sanırım sürekli elektronik müzik mevcut.

Gidilesi görülesi bir mekan tavsiye edilir efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder