23 Ekim 2010 Cumartesi

The Weinerei (Forum)

Efendim tekrardan merhabalar,

Sizlere Berlin'deki The weinerei (Forum) isimli şirin bardan bahsetmek istiyorum. Bu bar ye, iç ne kadar istersen öde prensibiyle çalışıyor. Ben oraya gider kafama göre içer sarhoş olurum hiç para da vermeden gelirim mantığı kimsede yok bu mekanda arkadaşlar. İnsanlar medenice gelip ilk kadehleri için 2.5€ ödeyip  mum ışığında istediği marka şarabı istediği kadar içip daha sonra çıkarken bahşiş kavanozuna gönlünden ne koparsa bırakıp çıkıyor. (Yalnız bu söylediğimi insanlar yapıyor, öğrenci para ödemez olum!)
Evet aynen böyle gönlünden ne koparsa...

Dostlar  bunu bir şişe şarap alıp onu içmek gibi düşünmeyiniz, şöyle ki masanın üzerindeki onlarca çeşit şaraptan istediğini seçip içebilirsin. İçerde dünyanın her yerinden şarap bulmak mümkün fakat ben bir Türk markasına rastlayamadım. He beğenilmiyor mudur yoksa biz yurt dışına gönderim yapmıyor muyuz işin bu kısmını bilmiyorum ama dünyanın her bir yanından onlarca marka şarabın içinde Bir Türk markası görememek de acı bi durum.

Gençler ayrıca mekanda gayet güzel müzikler çalıyor gidilesi görülesi bir yer tavsiye edilir...
Efendim barımız  Fehrbelliner Straße 57..(Veteranenstr köşesinde) bulunuyor.

Ayrıca son olarak sevgili okur sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum, şaraptan anladığım falan yok açıkcası fakat bu şarabı kesinlikle denemelisin. Kendisi bir beyaz şaraptır efendim buyrunuz;

(Vinha Real Vinho Verde)

Bu yazıma da burada izninizle son veriyorum tekrardan görüşmek üzere...

Hadi Sağlıcakla Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder