21 Kasım 2010 Pazar

Google

Sevgili dostlar an itibariyle baktım Google amcaya "Berlin'de Erasmus" diye sorduğumuzda size sunulan yaklaşık 314000 sonuçtan ilk sıradayız. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler. Aynı zamanda blogumun bugüne kadar 402 kişi tarafından izlenmiş olması ve bu 402 kişiden 22 kişinin de şu ülkelerden olması da ayrı bir güzel:

Amerika Birleşik Devletleri 6
Çek Cumhuriyeti 4
Rusya Federasyonu 4
İspanya 2
İtalya 2
Singapur 2
Belçika 1
Bulgaristan 1

Bu istatistikleri görmek ve Almanya'da Erasmus yapmak isteyip de blogumu okuyan okurlardan bana teşekkür mailleri gelmesi gerçekten beni çok mutlu ediyor sevgili okur. Teknik olarak blogun yazılma amacına ulaştığını gösteriyor, ayrıca an itibariyle blogu kolaylıkla paylaşabilmeniz için Facebook ve Twitter'da paylaş gadgetini eklemiş bulunmaktayım. Oradan da şey yaparsınız.

Hadi bakalım kalın sağlıcakla...

4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Mart ayında TU Berlin'de olacam ben de bir aksilik olmazsa. Şu an bloğun hepsini okumaya üşensem de içinde gayet faydalı bilgilerin olduğu aşikar. Ders çalışmamak için yapılan anlamsız hareketler kapsamından çıktığımda hepsini okumayı planlıyorum. Ricam, çok merak ettiğim Friedrichshain hakkında da izlenimlerinizi paylaşmanız.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bu aralar biraz yoğunum blogumla pek ilgilenemiyorum..Fakat ileriki zamanlarda Kreuzberg-Friedrichshain hakkında bir yazı yazacağım. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Ben yurtdışında eğitimimi sürdürmek istiyorum, ama hala kafamda çok ülke var. bilaldurnagol@gmail.com eklermisin almanya hakkında çok sorum var:)

    YanıtlaSil
  4. Eklermisin derken neyi kasdettiğini tam olarak anlayamadım. Blogda e-mail adresim mevcut. Mail yoluyla bana ulaşırsan aklına takılan her türlü soruyu sorabilirsin..kal sağlıcakla

    YanıtlaSil