25 Kasım 2010 Perşembe

Ve Berlin'e Yılın ilk Karı Düşer

Sevgili dostlar gün itibariyle Berlin'e yılın ilk karı düşmüş bulunmakta. Yalnız işin komik tarafı dün tam denize girilecek bir hava vardı. Şaka yapmıyorum, gerçekten çok ciddiyim hadi denize gidelim deseler çıkar giderdim o derece bi hava vardı yani sonra yattık kalktık bir de baktık ki etraf bembeyaz olmuş. E arkadaş bu kadar da saçma ruh halinde olunmaz ki sen insanların psikolojisini hiç düşünmeden kafana göre birgün güneşli birgün karlı olursan insanlar ne yapsın? Sonra yok efendim Almanlar niye deli. Yok lan deli olanlar Almanlar değildi sanırım. Her neyse...



Dostlar şunu da belirtmek istiyorum; bu aralar havalar gerçekten çok soğuk seyrediyor hatta dışarıya beresiz çıktığınız zaman yaklaşık on dakika sonra birisi kulağınıza bir fiske vursa kulağınız tam ortasından kırılır garantisi var denendi onaylandı.

Yılın bu ayları bu kadar soğuksa Ocakta, Şubatta ne yapacağımız bilinmez. Bu kadar soğuğa hazırlıklı gelmedim ama şmdiden bazı önlemler almaya başladım açıkcası sana komik gelebilir ama kayakçıların içlerine giydiği termal içliklerden aldım. (terletmeyen, vücut ısısını koruyan, dışarıdan içeriye ıslaklığı geçirmeyen, terin dışarı atımını kolaylaştıran bir içlik kendileri). Çok da güzel bi para bayıldım kendilerine ama kesinlikle işe yarıyor tavsiye edilir.

Sevgili dostlar bu yazı da burada sona erdi bir sonrakinde görüşmek üzere hadi kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder